CabanaHimalaya.ro, CampingDeltaLetea.ro și ClubSportivEco-Alpin.ro, aparținând Asociația Club Sportiv Eco-Alpin, reprezintă un grup de website-uri prin intermediul cărora este prezentată oferta turistică, în general tabere de vară, iarnă, excursii cât și cazare pentru sportivi, dar și alte servicii adiacente precum cursuri, aventuri și multe altele. Pentru a vă putea oferi serviciile menționate avem nevoie să prelucrăm date cu caracter personal, precum numele, numărul de telefon, adresa de email și alte date cerute în formularele de contact ori în convorbirea ulterioară. Ne rezumăm la a utiliza cât mai puține date cu caracter personal în spiritul respectării Regulamentului UE.
Respectăm și protejăm datele dumneavoastră personale, conform prevederilor Regulamentului UE 679/2016. Prin acceptul dumneavoastră, respectiv solicitarea serviciilor oferite de către Asociația Club Sportiv Eco-Alpin, vă exprimați expres acordul pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale, în scopul încheierii și derulării contractului de prestări servicii, cu respectarea întocmai a prevederilor Regulamentului UE 679/2016.
Ne obligăm să păstrăm confidențialitatea datelor personale furnizate de dumneavoastră.
Persoanele înregistrate, în calitate de persoane vizate, au următoarele drepturi asupra datelor personale:
- Dreptul la informare;
- Dreptul de acces;
- Dreptul de intervenție;
- Dreptul la rectificare;
- Dreptul de opoziție;
- Dreptul de ștergere;
- Dreptul de portabilitate;
- Dreptul de a restricționa prelucrarea;
- Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale;
- Dreptul de a se adresa justiției;
- Alte drepturi menționate în regulament;
Care este scopul colectării datelor personale
Scopul colectării datelor personale este pentru a vă furniza serviciile oferite de Asociația Club Sportiv Eco-Alpin, astfel:
- Asigurarea serviciilor de cazare și campare;
- Înregistrarea cererilor privind solicitările de tabere, excursii, cantonamente, team building-uri, ș.a.;
- Servicii disponibile și de intermediere oferite de către noi;
- Emiterea facturilor și a altor documente fiscale;
- Emiterea documentelor de participare și a premiilor;
- Emiterea oricărui document necesar pentru buna desfășurare turistică;
- Asigurarea asistenței și suportului pentru serviciile oferite;
- Apărarea intereselor legitime ale asocia’iei:
- Împotriva oricărui tip de fraudă comercială sau de altă natură;
- Prin trimiterea informațiilor către autoritățile publice, doar în cazurile necesare, la solicitarea acestora sau în disputele legale dintre părțile din contract;
- Gestionarea riscurilor de natură cibernetică;
Nu utilizăm în mod implicit datele personale pentru a trimite oferte comerciale, marketing, recomandări sau analiză, fără acordul explicit al dumneavoastră.
Ce date personale utilizăm în mod frecvent
În general colectăm următoarele date personale:
- Numele;
- Numele participanților;
- Adresa de email;
- Numărul de telefon;
În urma semnării unui act adițional sau contract vă pot fi cerute mai multe date personale, precum și documente doveditoare cu referire la starea de sănătate în cazul desfășurării unor activități. Veți fi informați în prealabil.
Adresa IP poate fi utilizată ca măsură de siguranță pentru a preveni atacurile cibernetice la accesare website-ului.
Cine poate avea acces la datele personale
Datele personale pot fi accesate de către:
- Administratorii site-ului, pentru a putea oferi serviciul de înregistrare a cererilor și contactare;
- Firma ce găzduiește websiteul;
Cât timp păstrăm datele personale
Păstrăm datele personale cât mai puțin timp posibil. Unele documente pot fi stocate suplimentar, cât timp suntem obligați de lege, precum cele contabile.
Anonimizăm datele cererilor și înregistrărilor efectuate prin formularul de pe website-uri mai vechi de 3 ani.
Cum îmi pot exercita drepturile
Puteți solicita în orice moment ștergerea, primirea datelor personale pe care le deținem sau orice altă cerere, utilizând formularul de contact și datele de contact disponibile pe pagina de contact.
Unde sunt trimise datele personale
Nu trimitem date personale către alte persoane sau firme terță parte.
În ce țări transferăm datele personale
Nu utilizăm servicii de găzduire sau conexe din alte țări în afară de cele înregistrate și validate în Uniunea Europeană. Dacă alegeți să ne contactați prin intermediul adresei de email Gmail, Yahoo, WhatsApp sau orice altă metodă, urmăriți politica de confidențialitate dedicată din platforma acestora.
Cum protejăm securitatea datelor personal
Securitatea este asigurată prin:
- Transferul criptat de date între platformă și dumneavoastră, prin tehnologia TLS;
- Criptarea datelor, atunci când este posibil;
- Minimizarea ciclului de transfer între baza de date și platformă;
- Menținerea datelor pe teritoriul Uniunii Europene;
Am și alte întrebări
Pentru orice altă întrebare despre datele personale, vă stăm la dispoziție. Nu ezitați să ne contactați utilizând datele dedicate din pagina de contact.